July 24, 2008

Masaalah Hilang


Sebelum ini saya tidak begitu yakin dengan produk2 makanan kesihatan. Apalagi setelah mendengar dan membaca berita2 apa yang berlaku keatas sesetengah pengguna. Takut pun ada. Tetapi setelah saya mengalami sakit kaki terutama lutut saya mula memikirkan untok mencuba. Bagi mereka yang mengalami masaalah ini tentu tahu bagaimana sakitnya apabila turun dan naik tangga. Semasa solat pun masaalah.


Kebetulan seorang kawan memperkenalkan kepada saya salah satu jenama produk kesihatan pada pertengahan tahun lalu. Setelah memakan hampir sebotol kecil rasa sakit mula mengurang . Alhamdulillah, kini segala kesukaran2 dan kesakitan yang dahulu mencengkam diri saya sudah hilang. Perasaan ketidakyakinan terhadap produk makanan kesihatan kini juga berubah. Apa yang penting kita harus mencuba dahulu. Cubalah.

No comments: